• original-1328179745

    Корупція в міськраді Ужгорода

    Ужгородська міська рада продовжує працювати по старим корупційним схемам. Ще 11 вересня 2015 року за ініціативи Ужгородського осередку ДемАльянсу та Громадської ради було прийнято рішення міської ради  № 1816,  Про впровадження електронних закупівель в інтересах територіальної громади м. Ужгорода згідно якого: Комунальні підприємства ,  виконавчі органи ,  установи та організації Ужгородської міської ради –  розпорядники бюджетних коштів проводити закупівлі товарів ,  робіт та послуг ,  вартість яких не перевищує межі ,  встановленої ч .1  ст . 2  Закону України « Про здійснення державних закупівель »,  у системі електронних державних закупівель ProZorro (http://prozorro.org/).

    Відділ транспорту ,  державних закупівель та зв ’ язку разом із відділом внутрішньої політики організаційної роботи та зв ’ язків з громадськістю мав забезпечити завчасне оприлюднення та систематизацію в окремому розділі на сайті Ужгородської міської ради наступної інформації щодо замовників товарів ,  робіт і послуг:

    •  річних планів державних закупівель та додатків до них ;
    •  інформації згідно ст . 10  Закону України « Про здійснення державних закупівель »;
    • інформації про закупівлі товарів ,  робіт та послуг ,  вартість яких не перевищує межі ,  встановленої ч .1  ст . 2  Закону України « Про здійснення державних закупівель »

    Натомість у  відповіді на інформаційний запит, котрий подав Ференц Бакі  написано що за два місяці, міська рада не провела ні одної закупівлі через систему електронних державних закупівель ProZorro. Тільки за папір міська рада сплатила 32 тис. грн.
    Також за картриджі – 48 тисяч, за прапори – 32 тис., 114 тис. – за відеокамери, 89 тис. – за сервер, 84 тис. – за техдокументацію на локальну мережу, 50 тис. = на жорсткі диски, 53 тис. – за заправку картриджів, 20 – тис. за підтримку веб сайту… Також на сайті відсутня інформація щодо проведених закупівель вартість яких не перевищує межі,  встановленої ч .1  ст . 2  Закону України « Про здійснення державних закупівель ».

    p_91124_1_gallerybigКонтроль за виконання  рішення було покладено на заступника міського голови відповідно до розподілу функціональних повноважень, а саме Шафарь Ярослав котрий займається питаннями підприємництва, регуляторної політики, торгівлі, транспорту та зв’язку. Цікаво чому посадові особи міської ради нехтують своїми обов’язками наносячи цим матеріальну шкоду у вигляді коштів котрі можна було зекономити використовуючи систему електронних закупівель ProZorro. Нагадуємо що пан Шафарь вже другий раз ставить палки в колеса реформ в Ужгороді. Детальніше у статті: “ЧОМУ УЖГОРОД ВІДМОВИВСЯ ВІД Е-ЗАКУПІВЕЛЬ”

    564b339e7b502-5603df6c83738-dsc-2613Новообраний міський голова, Богдан Андріїв раніше задекларував підтримку запровадження системи електронних державних закупівель ProZorro. “Особливою корупційною славою в нашій країні користується сфера державних закупівель. А вже тут у свою чергу “керують балом” так звані “дотендерні”, тобто такі, які не потребують проведення конкурсу (до 100 тис. грн. по закупівлі товарів та послуг і до 1 млн. грн. – по закупівлі робіт). Такі «дотендерні» закупівлі не врегульовані жодним законодавством і «нечисті на руку» чиновники можуть домовлятися будь із ким за відповідні «відкати». До прикладу в Ужгороді ринок закупівель складає близько 100 млн. грн. на рік! Точною цифрою не володіє навіть сама міська рада!” – сказав Богдан Андріїв
    Надіємось що обіцянки будуть втілені в реальні дії! 

     

    Facebook Comments